donderdag 12 november 2015

Voetbal fan


Deze keer een special minion. Ik kreeg de vraag of ik een FC Groningen muts kon haken en omdat ik helemaal into de minions ben kwam ik op het idee om een FC Groningen minion kon maken. Zo gezegd zo gedaan. Elke keer kwam er weer een ideetje en werd hij in mijn hoofd geboren. 

En daar kwam deze FC Groningen minion uit mijn haaknaald kruipen. 


De gele minion rolde ook nog uit mijn haaknaald. Na 12 minion mutsen ben ik even klaar met minions haken. 

Nu wordt het tijd voor sneeuwvlokken en sterren. Hopelijk heb ik daar snel een patroon van klaar en kan ik dat met jullie delen. 

Fijne haakdag!

2 opmerkingen:

  1. wauw wat leuk heb je misschien het patroontje van het embleem van fc Groningen voor mij of een verwijzing er na bvd

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi,

    Ik zie nu pas je bericht. Ik heb gewoon een rondje gehaakt in de kleuren van FC Groningen en het middelste stukje van het Logo op op gehaakt.

    Ik hoop dat je er iets aan hebt.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...