woensdag 8 augustus 2012

Knoopjes en hangertje

Gisteravond heb ik weer wat gestoeid met krimp plastic. Ik wou proberen om knopen te maken. Het idee komt hier vandaan.


Ik nam een knoop als voorbeeld en nam een ronde beker met een doorsnede van 4,5 cm als mal. Een rondsnijder heb ik niet in huis. 
Helaas is het plastic niet helemaal in de hoogte en de breedte gelijk gekrompen dus ze zijn iets ovaal geworden. 


 De gaatjes heb ik er met een boormachine in gemaakt. Gelukkig heeft mijn vriend een boortje die even groot is als de gaatjes in de knoop die ik als voorbeeld nam.


Mijn dochter was gelijk verliefd op het hartje dus daar heb ik een gaatje in gemaakt.


Mijn zoontje pikte het appeltje in en wou die "natuurlijk" net als zijn grote zus om zijn nek.
Ach zo kan het ook haha.



De knoopjes (met uitzondering van het hartje) zijn bij de swap enveloppe gegaan voor Tessa .
Met haar had ik afgesproken om een prive swap te doen. 4 standaard granny's met het thema ZOET. 

Helaas ben ik vergeten om een foto te maken van de granny's. Dit is een tip van de sluier (de enigste foto die ik maakte)




6 opmerkingen:

  1. Wat een leuke hangers/knoopjes! Dat ze niet helemaal rond zijn is de charme van zelfgemaakt, ze zijn goed in vorm vind ik!

    Groetjes, Saskia
    http://sas--kia.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. toch wel tof, ook al is het niet perfect symmetrisch, ik betaal veel geld voor zo'n plezante knoopjes in de winkel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. If you speak English it would be great if you could e-mail to haekelliebe_isadora@t-online.de on how you did your buttons. I tried it before, but they look like that :-(... http://haekelliebe-von-isadora.blogspot.de/2012/03/schmuck-braucht-die-frau.html. What did you that the resulting buttons are circular?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk geworden. Telkens als ik je berichtjes lees over krimp plastic denk aan vroeger en hoe leuk ik het toen al vond. MM misschien toch maar weer eens aanschaffen hihi

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind het erg leuk om nieuwe dingen mee te doen. Nog veel ideetjes.

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...