maandag 2 juli 2012

Mijn oma

Mijn oma maakte jaren geleden deze prachtige sprei. 


 Als de nachten wat koud zijn houd deze sprei mijn heerlijk warm. Ik ben zo blij dat ik deze sprei mag gebruiken. Een echte warme deken gemaakt door mijn lieve oma. 



Ik heb al een tijdje geen nieuwe blog geschreven maar dat betekend niet dat ik niets aan het doen ben. Er zijn wat dingen die ik voor een swap maak. Daar kan ik nog niets van laten zien natuurlijk. Verder heb ik nog een rokje gemaakt voor mijn dochter. Die zal ik komende week even showen. 

Het haken is nu even op een laag pitje. Ineens ben ik met andere ook erg leuke dingen bezig. 

1 opmerking:

  1. Oooohhhh, wat mooi!!!!!! En wat heerlijk, nog van je oma, dat geeft toch die extra warmte, hè. Ik vind hem prachtig en nog steeds zo mooi.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...