zondag 23 augustus 2015

Super beker

Inmiddels zijn mijn kinderen alweer een week naar school geweest. En ja hoor Bingo gelijk alweer natte tassen. De bekers worden half leeg niet goed dicht gedraaid weer in de tas gestopt.

Inmiddels overtuigd dat de beroemde mepal beker niet lek proof zijn begon ik te zoeken naar een beker die aan mijn eisen voldoet.

De beker moet:"

  • niet lekken (wat een verassing)
  • in de vaatwasser kunnen
  • geen lossen onderdelen die stuk kunnen gaan of kwijt raken
  • Zonder schroefdeksel (ze goed dicht draaien blijkt nogal een uitdaging)
  • stevig
  • betaalbaar
Nogal wat eisen. 

Tot mijn grote verassing vond ik de goede beker! We hebben hem het hele weekend getest en de kinderen en niet onbelangrijk mama vinden hem super!


Mijn zoontje wil de beker graag demonstreren. Hij heeft een leuke jongens beker en mijn dochter een met een echte meisjes print.

Het is alleen mogelijk om te drinken als de knop ingedrukt is. De beker is gelijk weer dicht als de knop losgelaten wordt. Als hij omvalt lekt hij dus ook niet. Je hebt ze in vele soorten en maten voor de kleine handjes tot drinkbekers voor volwassenen. 
Oh en niet onbelangrijk zijn ze betaalbaar en gaan prima in de vaatwasser. 



1 opmerking:

  1. owww in mijn tijd helaas niet verkrijgbaar, alleen maar tuppenware, die na een poosje ook gingen lekken of met schroefdop die steeds scheef gingen zitten.. fijn dat jij tenminste een goeie heb gevonden

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...