woensdag 28 januari 2015

Mystery CAL

Al 4 weken zijn voorbij en het begin van de mystery CAL deken is nu goed te zien. Hoe het verder gaat weet ik dan ook nog niet.
Super leuk om te doen en het is goed te doen. Heerlijk haken!
Ook de wol is zo mooi, ik gebruik Phildar Cabotine.
 
 
 
Naast deze deken haak ik aan een andere mystery deken. Dit zou zeker voor een meisje zijn dus daar ook de kleuren maar op aangepast.
Ik denk dat het een vlinder gaat worden......
Voor deze deken gebruik ik Caron Simply Soft.
 
Deze deken gaat iets minder snel en is ingewikkeld door het vele kleur wisselen maar zeker goed te doen.
Mijn dochter wordt er in elk geval al heel blij van.
 
 
 

1 opmerking:

  1. ik volg meestal blogjes die dezelfde hobbys als ik hebben, ik blog niet elke dag, maar lees wel en probeer te reageren...ik kijk uit om weer een bezoekje hier te nemen en bij andere leuke blogs ook...groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...