zondag 3 november 2013

Week 14 Pinterest project

Dit gaat mijn eerste bericht sinds maanden worden. We hebben een hele heftige periode achter de rug wat vooral met de gezondheid van mijn man te maken heeft. De komende periode zal nog onzeker zijn.
In de zomermaanden heb ik geprobeerd om de moestuin en de kas bij te houden. Ik heb er ontzettend van genoten tussen de drukke momenten door.  

Heel langzaam begint het weer te kriebelen om weer wat creatief bezig te zijn. In de praktijk heb ik nog weinig rust, energie en tijd om het ook uit te voeren. 

Mijn dochter is helemaal gek op strijkkralen. Voor haar ging ik gister wat op zoek naar voorbeelden op Pinterest. Voor haar heb ik een prikbord gemaakt.

Vandaag was een perfecte dag om samen met haar aan de slag te gaan. 

Eenhoorntjes voor de kinderen en een zelfontworpen sneeuwvlok. 

Inspiratie van Pinterest

 Eenhoorntjes gezien op Pinterest

Ik hoop binnenkort weer meer te kunnen laten zien! 

1 opmerking:

  1. Super leuk gemaakt zeg, wat een nare periode hebben jullie zeg veel sterkte en kracht !

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...