dinsdag 1 januari 2013

52 weken Pinterest project




Een heel jaar heb ik er over nagedacht of ik dit jaar een 365 dagen project zou willen gaan doen. Ik twijfelde of ik het vol zou houden. En wat ga ik doen? Dat zorgde ervoor dat ik niets kon besluiten.

En dan ineens komt het besef je dat het nu echt 2013 is. 
Wat nu? 
365 dagen gaat me niet lukken. Ik ken mezelf daarvoor te goed. 

52 weken klinkt voor mij iets meer haalbaar. Tot 3 uur geleden had ik nog geen idee wat te doen.
Ik wil niet steeds hetzelfde doen. 

Ik ben er uit. Ik ga elke week minimaal 1 iets maken of doen wat ik op Pinterest heb gezien. Sinds ik me daarvoor heb aangemeld stroomt mijn prikbord over met dingen die ik nog wil maken.

De komende 52 weken wil ik, wel of niet in samenwerking met mijn kinderen, iets gaan maken of doen wat ik op Pinterest tegen ben gekomen.
 Dat kan van alles zijn: haken, stempels maken, opruimen, tuinieren, organiseren, koken en bakken.

De eerste ideeën borrelen alweer in mijn hoofd.

12 opmerkingen:

  1. wat een tof idee! 'k zit nog niet zo lang op Pinterest, maar zou op deze manier al wel enkele jaartjes zoet zijn! Erg hè, zoveel ideeën ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is verschrikkelijk ;-P Ik heb nu alweer zoveel bedacht dat ik elke week wel twee dingen kan doen haha. Of het haalbaar is????

      Verwijderen
  2. Je wilt iedere week 1 ding van Pinterest uitvoeren, maar dat wil toch niet zeggen dat het verboden is om er meer uit te voeren? ;-) Succes, ik kijk al uit naar de resultaten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk, ik ga je vorderingen volgen! Pinterest begin ik voorlopig nog maar niet aan (ik neus er wel regelmatig hoor). Ik ben bang dat dat heel veel tijd zou gaan kosten...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als je alles gaat maken wel ja. Het kost idd wel tijd en je wordt gek van alle inspiratie.

      Verwijderen
  4. Pinterest lijkt me heel erg leuk maar ik ben met al die leuke blogs wel al zoet genoeg, met nog meer ideeën zou ik zelfs niet meer aan haken toekomen! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk om op die manier projecten te maken, ik heb ook nog veel aan de blogs, gister nog die hele leuke wenstasjes, eerst 8 gemaakt voor mijn kinderen, nu met een mobile bezig
    Elke dag komt er wel iets creatiefs te voor schijn, helemaal leuk, printerest is ook geweldig
    Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Week 1: Naar de film Life of Pi met een vriendin! Of stond dat niet op Pinterest ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja zeker ik vond het. Dat telt. Eigenlijk staat alles er wel op. Ik kan mijn doel wel veranderen in minimaal 1 ding.

      Verwijderen
  7. Ben toevallig bij je leuke blog gekomen !! Ik maak meer sieraden dan haken ...
    je kan eens komen kijken

    www.creadiva.be

    Ben benieuwd wat je ervan vind

    Groetjes
    Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk! En herkenbaar, ik haal dat ook niet hoor, iedere dag bloggen, laat staan iedere dag iets maken. Ik ga 52 weken lang iedere week schrijven over een speciaal prentenboek, typisch iets wat ik superleuk vind om te doen maar wat er zo vaak bij in schiet....

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...