woensdag 1 augustus 2012

Envelop swap

Ik heb onlangs weer mee gedaan aan een ontzettend gezellige swap. Alle technieken mochten worden toegepast.

Omdat ik een keer niet wou haken ging deze swap ging ik zelf aan de slag met krimp plastic, stempels maken en flock folie.

Dit heb ik gemaakt 


Hangers van krimp plastic. Daar schreef ik eerder dit blogje over.  


Drie dino's van flock folie voor de drie jongens van mijn swap maatje


 En wat stempels. De bloemen zijn uit het Flow magazine



De auto's vond ik op deze blog.


 

Dit kreeg ik. 

 Een haar elastiek van vilt en een kabouter met paddenstoel. Ontzettend leuk!
De week daarop ontving ik nog een tweede deel, 3 stukken eigengemaakt papier met een bloemen zaad mengsel. En 3 cadeau labels van hetzelfde zaai papier. 
Ik moet ze nog in de grond doen. Lijkt me erg leuk om het uit te zien komen.



 Erg leuk en ontzettend bedankt!



2 opmerkingen:

  1. Erg creatief weer! Waar heb je de stempels van gemaakt, als ik vragen mag?!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...