woensdag 29 februari 2012

Tasje

In december was ik ook begonnen aan dit tasje. Nu afgemaakt dus weer een onafgemaakt project minder.
Het plan was eigenlijk om het als traktatie voor de peuterspeelzaal van mijn dochter te maken maar qua tijd was me dat iets te veel van het goede. Het tasje bleef dus ook aan de kant liggen. 










Een leuk tasje om mee te spelen of zoals de maakster van het patroontje zegt om uit te delen na een verjaardag feestje.













Aangezien mijn dochter tasjes in overvloed heeft heb ik deze maar aan mijn zoontje gegeven. Jongetjes vinden het natuurlijk net zo leuk om iets in een tasje te stoppen. Mijn dochter viel wel over het feit dat er roze in het tasje zit (tsss). Mijn zoontje heeft vanmiddag net als grote zus een tasje met een autootje
mee gehad naar de winkel.




Ik ben bezig met het vertalen van het patroontje. 
Binnenkort zet ik dat hierbij.











Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...