vrijdag 16 december 2011

#Winterswap

Weken denken, zoeken, proberen, iets anders bedenken en weer proberen. Elke dag denk je er aan wetend dat er een hele groep andere dames hetzelfde doen.
Ik hou van het fenomeen swap. Lootjes trekken en dan voor elkaar iets maken. De eerste keer vond ik het echt ontzettend spannend. Ik haakte nog niet zo lang en kon ik wel tippen aan de anderen? De eerste swap waar ik aan mee deed had het thema regenboog en er mocht alleen gehaakt worden.

 Dit is wat ik gemaakt heb voor mijn eerste swap de regenboog haak swap of op twitter #rbhs





De winterswap is voor alles wat van textiel is gemaakt. Ik heb een klein uitstapje gemaakt van het haken maar toch niet mijn ding. Haken, daar hou ik het bij. Uiteindelijk was het maken van al het moois niet zoveel werk. Maar voor ik tevreden was heb ik sommige dingen wel drie keer over gemaakt.

Morgen is de dag dat we de #winterswap mogen gaan uitpakken. Op mijn kast staat een doosje die de hele week al zachtjes naar me roept en af en toe een knipoog geeft. Nog een nachtje slapen en dan kom ik er achter wat er in zit. Wat zal het zijn? Maar ondertussen pakt ook degene die mijn pakje heeft ontvangen haar pakje uit. Wat zal ze er van vinden? Dan nog alle andere pakjes die uitgepakt gaan worden. Wat een feest!


Op dit moment is het op twitter rustig maar morgen is het #winterswap wat de klok slaat. Ik heb er zin in!







1 opmerking:

  1. Leuk, leuk! Ik heb met de #RBHS en de #KHS mee gedaan. De Winterswap was me te hoog gegrepen. Veel plezier met uitpakken! Ik ga jullie volgen op twitter......

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...